Salaam Alaikoem Sara,
Ik heb speciaal mijn reactie uitgesteld vanwege mijn inzet. Maar ik bewonder jouw motivatie dat ons een meerwaarde zal bieden in ons geloof en stelt het op prijs dat ieder een steentje voor bijdraagt. Het is daarom dat
'BEN AYAD Forums' in de nabije toekomst, tijdens een kalme periode
'Forums voor Moslimjongeren' -
www.moslimjongeren.be wordt (enkel surfen, inlog- en registratieproblemen, vaste hyperlinks,...).
Het is van strategisch belang dat we onze dawah
'Jongeren in Beweging' koppelen aan het webadres, om verschillende redenen:
- om doelgericht en effici?nt een lokale introductie te doen -
الدعوة ,
- meer betrokkenheid tussen jongeren en Islam te ontwikkelen en te betrekken met verschillende dawah-aktiviteiten.
- omdat jongeren in een groeifase (bloeifase periode) zitten van de Islam -
التربية , zijn het de belangrijkste doelgroep om m??rwaarde te cre?ren met de beste resultaten, hoe de Islam in de toekomst zal uitzien,
- enz. ...
Je kunt het anders vergelijken: wanneer je een gezonde zaad van een bloem gaat planten in de grond, dat deze na periode van afwisselende omstandigheden tot een gezonde bloem zal leiden met de beste resultaten op weergave van kleur, ruikheid, ..., dankzij een gezonde zaad en ontwikkelingfase (groeiperiode) tot de beste en de mooiste bloem ooit van de regio is geworden.
Zo is de strategie van deze forum ook zo, we zijn jongeren en richten ons op deze doelgroep waar de
beste vruchten van de Islam zullen geworpen worden in de nabije toekomst. Want wij van de 2e & 3e generaties jongeren moslims zullen de fakkel van de Islam moeten overnemen van de 1e generatie moslims dat stilletjes aan het einde is (60 ? +70j.).
Natuurlijk zijn anders- of niet gelovig ook welkom op deze jongeren forum, we discrimineren niemand. Het grootste groeipotentieel in de Islam zijn de moslimjongeren die hun geloof belijden. Het is daarom deze forum zich bezighoudt met de groeiperspectieven van de Islam dat ieder van ons persoonlijk met zich meebrengt.
Welke aanspreekpunten, moskee-, jongeren- of andere verenigingen het zullen zijn en jouw het dichtste hebben benaderd, zal in de loop der weken en maanden stilletjes aan zichtbaar zijn. Een teken dat er steentjes worden bijgedragen om
'Jongeren in Beweging' te houden. De ene is er vlugger mee weg tegenover de andere, het is een kwestie van een stukje verantwoordelijkheid op te nemen.
Welke
partnership www.moslimjongeren.be (momenteel alleen surfen) heeft aangegaan zal in het gastenboek weergegeven worden:
http://www.moslimjongeren.be/forum/showthread.php?t=5 - men kan eventueel een signaaltje achterlaten of daar de bel doen rinkelen.
Moge Allah (

) onze dawah versterken en een m??rwaarde geven in ons geloof, de laatste openbaring aan de mensheid.
Wa alaikoem salaam, wa rahmatoellahi wa barakatoehoe.